L’11 de juny, un equip del projecte ROMTUR-POCTEFA, format per Martí Vilamajó i Gemma Carnisé (UdL) i Montserrat Coberó (TURALCAT), va visitar Sant Quirze de Colera, un dels monuments inclosos en el projecte.
L’objectiu de la visita va ser dur a terme un estudi i la documentació d’aquest edifici. Les fotografies, els vídeos i les planimetries obtinguts formaran part dels recursos audiovisuals del projecte, destinats a promoure el patrimoni romanic desconegut.

