L’11 de juny, representants de la UdL (Gemma Carnisé i Martí Vilamajó) i de TURALCAT (Montserrat Coberó) van visitar Sant Miquel de Fluvià, un dels monuments inclosos en el projecte ROMTUR-POCTEFA, per dur a terme la documentació fotogràfica, audiovisual i planimètrica de l’edifici. El material obtingut s’incorporarà als recursos audiovisuals desenvolupats pel projecte.