El monestir de Sant Miquel de Cruïlles va acollir una nova sessió de treball del projecte ROMTUR-POCTEFA. Durant la visita, Martí Vilamajó i Gemma Carnisé (UdL), juntament amb Montserrat Coberó (TURALCAT), van dur a terme una campanya de documentació fotogràfica del monument.
Les fotografies, les gravacions de vídeo i les planimetries produïts formaran part dels recursos digitals que el projecte està desenvolupant per promoure la conscienciació, la difusió i l’apreciació del patrimoni romànic poc conegut.

